Scandinavian Tours

Ervaringen

Geschreven op 31-08-2018

Beste Motortours,

We willen jullie bedanken voor de perfect geregelede vakantie, alle documentatie incl. gps bestand en boekingen tot in de puntjes verzorgd, Klasse. Noorwegen op deze manier, met de motor, was voor ons een super ervaring. Wat mij persoonlijk meeste aansprak waren toch de off-road routes, echt af en toe het idee dat je hier alleen was, maar in alle gevallen de onvergetelijke vergezichten. De dagelijkse te rijden afstanden waren dermate gunstig dat er voldoende ruimte was om zelf van de gebaande paden af te wijken.

Geweldig. Bert & Nance.

Geschreven op 25-08-2017

Dag Linda,

Excuus voor de late reactie. Het terugsturen is erbij ingeschoten. We hebben het super tof gehad. De mooiste dag, was de dag van de Trollstigen. De hotels zagen er allemaal netjes uit. Bij 1 hotel voelden we ons niet welkom, medewerkers waren stug, maar voor de rest was het helemaal leuk, de hotels waren mooi en de medewerksters erg aardig. De route ging ook perfect en we hebben allemaal leuke dingen gezien. Het was een mega belevenis en willen zeker nog en keer terug! We hebben 1200 fotos gemaakt, deze moeten we nog uitsorteren. Dan zal ik wat mooie foto's doorsturen. Bedankt voor de goede zorgen voor en tijdens de reis. We kijken er super op terug.

Groetjes Brenda

Geschreven op 06-07-2017

Goedenavond,

Wij zijn alweer enkele dagen thuis van de Atlantic road reis welke ons aan de verwachting heeft voldaan met goede en mooie routes en prima hotel overnachtingen, alleen het weer werkte niet altijd mee dus we hadden een goede keuze gemaakt met onze gore tex motorkleding. Op de route Grotli- Stryn hebben we nog nooit zoveel sneeuw gezien. (hier waren we al vaker geweest) De extra dag bij Roldal zijn we met de ferry Aenes – Gjermundshamn langs de Hardangerfjord naar de nieuwe imposante brug over de Hardanger gereden, daarna na Voringsfossen en terug naar Lofthus – Odda weer naar Røldal.

Groet, Derk en Helma

Geschreven op 06-06-2017

Hallo Linda,

Inderdaad, wij zijn weer terug uit Noorwegen na een adembenemend mooie reis ,wat hebben wij genoten op een halve dag na altijd mooi weer gehad waardoor het helder weer was waardoor je natuurlijk een geweldig zicht hebt , de wegen lijken wel voor motor rijders aangelegd , een compliment voor de routes op gps welke tot op de meter kloppen , goede hotels met 1 aanmerking het hotel in Savalen wat wij als minder hebben ervaren ook wat eten betreft (we zaten natuurlijk net tussen twee seizoenen in ) dat gezegd hebbende , dank je wel voor de goede service wij zullen jullie zeker op een ander aanbevelen

Groet Ton en John

Geschreven op 30-08-2015

Beste Linda,

Sorry voor de late reactie i.v.m. vakantie. We hadden elkaar al telefonisch gesproken vlak na onze terug keer uit Noorwegen en heb toen al aan gegeven dat alles perfect was alleen 1 hotel waren ze aan het verbouwen en moesten we het met een salade doen in plaats van een warme maaltijd dit was het Best Western Hotel Verder hadden jullie niets te veel gezegd de reis was mooi en goed van opbouw. Ik weet niet meer precies maar volgens mij de laatste dag klopte de route niet helemaal met de navigatie ik vermoed dat de weg was aangepast en de afslag is verplaatst of vervallen.

Nogmaals wij Piet, Fred en Willem hebben het erg leuk gehad en kunnen deze reis zeker bij andere aanraden.

Groetjes, Piet

Geschreven op 01-09-2012

Hallo Linda,

Wij hebben enorm genoten van de vakantie. Alles was goed geregeld en duidelijk.
Voor ons was het een onvergetelijke ervaring!

Bedankt en wij zullen jullie zeker aanbevelen aan onze vrienden!

Groeten,

Richard en Bianca

Geschreven op 09-09-2011

Hallo Linda,

Vanuit Den Ham, een verslag van onze vakantie in het prachtige Noorwegen . We zijn begonnen in Kristiansand, toen via Byglandsfjord richting Lysefjord met de prachtige haarspeldbochten. Via Sandness en Sand richting Bergen. Onderweg ook nog op de Prekestolen gelopen. Wat een prachtig uitzicht over de Lysefjord. Na Bergen, waar het prachtig weer was, naar Dragsvik, Alesund, via de Atlantic Road richting Andelsnes. We reden vervolgens de Trollstigen, Geiranger , Dalsnibba over de gamla Strynefjellsvegen naar Hornindal. Daarna ging het richting, Jostedal, prachtige gletjsers gezien, de klim over de Jotumheimen (wegnr 55), naar Folldal.Het laatste stukje ging via Kirkenaer naar Oslo, waar we op de Color Magic (luxe cruise ferry) naar Kiel zijn gevaren. Dit alles hebben we in 15 dagen gereden, en we hebben er zo van genoten. De natuur, de Noorse mensen, de gastvrijheid , en het overweldigende landschap, hebben een diepe indruk bij ons achter gelaten !! Heel hartelijk bedankt voor de duidelijke informatie en het regelen van de goede hotels. Wij weten jullie te vinden, voor een eventueel vervolg op deze reis!!

Liefs Dinand en Margreet.

Geschreven op 5-08-2011

Dag Linda,

Gisteren zijn we 's avonds van onze motor gestapt na een mooie reis door Noorwegen. Wij hebben genoten van de mooie landschappen, de routes en de verzorgde hotels. Bedankt voor de prima regeling. Het weer zat ook wel mee: we hebben wel wat druppels gehad en de temperatuur lag niet hoog, maar echte plensbuien waren er niet bij. De reisdagen in de fjorden waren zelfs ronduit zonnig en dat maakt het nog eens extra adembenemend hé! Misschien toch nog even een adviesje: wij vonden de heenreis langs de Zweedse grens toch ietsje te langdradig en minder interessant en hadden achteraf bekeken beter sneller richting Lillehammer gegaan en dan meer naar het noorden om zo sneller in het Zuid-Westelijke deel te gaan toeren, maar dat is persoonlijke voorkeur natuurlijk. Het logement bij Jens en Randi in Folldal blijft volgens ons in ieder geval wel een aanrader! Het was meteen ook het persoonlijkste en meest authentieke contact op het gebied van hotels en daar houden wij wel van. Wij kijken in ieder geval terug op een geslaagde reis (gelukkig ook zonder motorpech!)