Scandinavian Tours

Ervaringen

Geschreven op 21-08-2017

Hoi Linda,

De tour is goed verlopen, redelijk goed getroffen met het weer ook. Alles was keurig voor elkaar. Wij vonden de dag richting het noorden vanuit het Byrksdal a 380km best pittig, al kwam dit deels ook door wat vertraging onderweg.

Mocht ik nog wat foto's hebben dan zal ik je die later nog even sturen.

Bedankt voor de goede zorgen!

Mvg Nico en Rick

Geschreven op 06-07-2017

Goedeavond,

Wij zijn alweer enkele dagen thuis van de Atlantic road reis welke ons aan de verwachting heeft voldaan met goede en mooie routes en prima hotel overnachtingen, alleen het weer werkte niet altijd mee dus we hadden een goede keuze gemaakt met onze gore tex motorkleding . Op de route Grotli- Stryn hebben we nog nooit zoveel sneeuw gezien. (hier waren we al vaker geweest) De extra dag bij Roldal zijn we met de ferry Aenes – Gjermundshamn langs de Hardangerfjord naar de nieuwe imposante brug over de Hardanger gereden, daarna na Voringsfossen en terug naar Lofthus – Odda weer naar Roldal.

Groet, Derk en Helma

Geschreven op 31-05-2017

Beste Linda,

Het was een ontzettend leuke vakantie waarin wij veel interessante en nieuwe dingen hebben gezien.

De enige opmerking die wij eigenlijk hebben is dat één of twee rustdagen wel prettig zouden zijn tijdens de route.

Bedankt voor het organiseren!

Robert en Wouter

Geschreven op 04-07-2016

Goedenavond Linda,

We kijken terug op een fantastische reis. Alles is goed gegaan. Het landschap is echt prachtig. We hebben veel geluk gehad met het weer want we hebben in totaal niet meer dan 5 minuten regen gehad. De hotels waren goed! De route op onze TomTom ging ook echt goed. We hebben wel een kleine aanpassing voor de route geconstateerd. Er is in plaas van een ferry een nieuwe brug gebouwd bij Sand. We moesten een stuk terug rijden want we waren er al voorbij gereden. Bedankt voor het regelen voor deze onvergetelijke reis.

Met vriendelijke groet,

K en M

Geschreven op 29-06-2016

Hey Linda,

We hebben een super vakantie gehad. Was zeer geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar! De reis was boven verwachting wat een geweldig mooi land. Hotels waren zeer goed niks op aan te merken. De routes klopten redelijk goed paar kleine foutjes die makkelijk op te lossen waren. Er zat alleen 1 fout in die jullie er uit moeten halen denk ik. Het veerpontje in Suldal gaat niet meer, hier is een brug voor gebouwd die vorig jaar is open gegaan. Op de route 13 de route 46 aanhouden. Hoogtepunten waren Lysbotn, Tindevegen, Grimsdalvegen, Aurlandsfjellet en de gletsjer bij Jostedal!

Gr. Robbin en Christian Cool

Geschreven op 24-09-2014

Hallo Linda,

Jacq mailde jou geloof ik al, maar het was een FANTASTISCHE reis, onze motortocht door Noorwegen. Wat een prachtig land om met de motor te verkennen.

Groet en veel dank voor de goede zorgen! Michel

Geschreven op 28-08-2010

Linda,

Net terug van onze 9 daagse rondreis noorwegen,het was geweldig,mooie toeren,goede hotels,alles tot in de puntjes geregeld,bedankt we hebben genoten!

groetjes Jos / Bud

Geschreven op 23-07-2009

Hallo Linda,

Gisteravond zijn we terug gekomen van onze 9 daagse reis naar Noorwegen. Het was onze eerste kennismaking met Noorwegen en we moeten je zeggen de liefde was er niet meteen.

Wij zijn heel erg verwend wat landschappen betreft, omdat we altijd fietsen en met de motor toeren in de bergen. Dus in eerste instantie voegde Noorwegen niet zoveel extra's toe. We hadden goed weer. Het kon natuurlijk beter, maar we realiseren ons dat we met het weer mazzel hebben gehad. We hebben 1 hele middag en een paar dagen later 1 ochtend in de regen gereden. We hadden 1 dag met veel zon, echt een kadootje vonden we dat. Alle dagen waren verder zwaar bewolkt, maar droog.

Naar de gletsjer zijn we dus niet geweest vanwege de regen die dag. En het onverhard door het natuurpark hebben we ook niet gedaan, omdat het pad er nat bijlag. De extra lus van 66 km moesten we ook laten liggen ivm regen die ochtend. Maar we denken niet dat dat voor ons veel extra toegevoegd zou hebben. De liefde voor het land is uiteindelijk wel gekomen en dat was mede vanwege de rust. Wat is dat een verademing. Gewoon lekker ontspannen sturen over prachtige wegen, zonder geneuzel in het verkeer. Bij Jens en Randi vonden we ook heel speciaal. Wat een superplekje en wat een supermensen. In eerste instantie waren wij de enige gasten. Later kwam er nog een echtpaar, dat bleken kenissen van ze te zijn en 5 Zweedse motorrijders die er een "hut" huurden. We hebben daar heel erg genoten van de ontvangst, het heerlijke eten, de rust en de natuur. Net als bij het Austbo Hotel, wat een oase. Ook daar konden we geen genoeg van krijgen. En ondanks dat er 's-avonds een enkel buitje viel, hebben we toch heerlijk op het terras gezeten en genoten van een prachtige avond met een formidabel uitzicht.

De routes vonden we heel erg mooi en goed afwisselend. De bootreis was ook uitstekend. We hebben nog nooit zo lang op een boot gezeten, maar het is ons goed bevallen. Of we nog eens met de motor die kant uitgaan, kunnen we nog niet zeggen. Wel misschien met de auto, dan nemen we wandelschoenen en moutainbikes mee en dan zoeken we zeker het plekje bij Jens en Randi weer op. Dank jullie voor een goede verzorging, mooie routes, het leuke boekje met de uitleg. Oh ja, met de Garmin was het heelijk ontspannend rijden. We kijken met heel veel plezier terug.

Hartelijke groeten van Anita en Renz

Geschreven op 19-06-2009

Hoi Linda,

Wou even laten weten, dat de motor vakantie ons super was bevallen. Perfecte Hotels en mooie route's. We hebben veel gezien, en zeer veel genoten van onze eerste ervaring met Noorwegen. Het weer was trouwens ook zeer goed..

Onze dank is groot voor jullie inzet en goede verzorging...

Groet Dennis en Harold

p.s Ben al aan het denken voor in Augustus nog een trip via jullie te boeken.

Geschreven op

Hallo Linda,

Misschien voor jullie leuk / goed om wat feedback te krijgen van de trip die jullie voor ons hebben geregeld Wij zijn weer terug van de trip en alles goed verlopen. Veel gezien; zon, bergen, fjorden, pontjes, schapen, regen, sneeuw enz enz te veel om zo op te noemen en wat voor jullie geen nieuws is. We hebben onderweg verschillende mensen gesproken die per toeval uit onze regio kwamen die een andere trip hebben gereden.

Een stel dat ook via jullie een trip had, zij waren 14 dagen en via Lapland dacht ik naar de Noordkaap en weer terug via Noorwegen, deze mensen kwamen we tegen in t Jostedal hotel hadden hun laatste hotel in Rauland. Kort om; zeker de moeite waard om deze reis te doen en ook eens weer die kant op te gaan maar dan een andere trip van jullie.

Ik (wij) vond(en) alles goed geregeld, mooie routes. Als laatste: Dank voor de organisatie en ik denk er aan zeker nog eens terug te gaan met jullie als tour guide!

Met Vriendelijk Groet,

Ruud

Geschreven op 19-07-2009

Beste Linda,

Jan en ik zijn net terug van onze trip. Het was in alle opzichten een geslaagde reis en niet alleen door het prachtige weer.Ik ga nu morgen naar Engeland, deze keer met mijn klassieke auto, maar ik zal daarna nog even contact opnemen met een paar tips.

Groet,

Dick

Geschreven op 21-07-2009

Hallo Linda,

We hebben een leuke reis gehad. De bootreis daar zag ik wel tegenop, maar het verliep prima, ik heb niks gemerkt van golven. Zeeziek waren we dus niet.

Het huisje was prima, behoorlijk netjes ook. De locatie was prima. Wasmachine, vaatwasser en diepvries gebruikt, erg handig. Klimmen naar beneden naar een paadje en naar de rotsen. Mijn vriendin en gezin zijn langs geweest en de kinderen hebben er eindeloos gespeeld.

We zijn niet toegekomen aan de meer spectaculaire landschappen, dat misschien een volgende keer. Al met al is Noorwegen goed bevallen, de combinatie van vrienden treffen en zelf een onderkomen hebben ook.

Bedankt nog voor jullie aandeel hierin!

Met vriendelijke groet,

Riki

Geschreven op 25-05-2009

Hej Linda,

Bedankt voor je telefoontje en je tip om even op jullie website te kijken. Mooie foto is dat. Van Bianca heb je al het e.e.a. begrepen. We hebben een fantastische motortrip gehad.

Ik stuur je een flink aantal foto’s in zes verschillende e-mails (zip bestand in bijlage bevat ca. 4 foto’s per keer).